Verzenden & retourneren

Post.nl

Wij verzenden met Post.nl

Voor 15.00u besteld, zelfde verzenddag nog op de post.

  • Als je je bestelling voor 15.00u bestelt en betaalt, dan gaat je pakket (mits op voorraad) dezelfde verzenddag nog op de post. Op zaterdag geldt een uiterste besteltijd van 12.00u.
  • Wij verzenden van maandag t/m zaterdag.


Voorraad
Als er bij het product staat dat het op voorraad is, dan is dat ook (overmacht voorbehouden). wij zetten geen dingen op voorraad in onze winkel die we niet hebben, die over 3 weken pas binnen komen, die we eerst nog ergens anders moeten gaan bestellen of wat er allemaal meer nog voor komt.

Zorg
Wij zijn AFOLs, wij houden van LEGO en wij houden van nette LEGOsets.

Je aankopen worden netjes verpakt en met zorg behandeld.


Bezorgkosten
Voor het verzenden van een pakket vragen we €6,95. Je goodies gaan daarvoor in een nette doos, stevig verpakt met een betrouwbare bezorger op weg naar jouw voordeur.
Is je order boven de €100,- dan betaal je geen verzendkosten!

Afhalen
Afhalen is helaas niet meer mogelijk.

Retourneren

Sets

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw adres naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder. Als je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via shop@clicknbrick.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Losse minifiguren zijn uitgesloten van retour.

Mocht er onverhoopt iets niet in orde zijn met je LEGO sets dan willen we dat natuurlijk zo snel mogelijk oplossen. Voor LEGO sets geldt dat LEGO de klantenservice voor je aankoop heel graag van ons overneemt. Ontbreekt er iets of komt het kapot uit de gesloten doos?
Bij de nieuwe LEGO-sets (de dozen die gesloten geleverd worden) geldt dat er bij afwijkende of ontbrekende inhoud gereclameerd kan worden bij de klantenservice van The LEGO Group
Je kunt ook bellen met LEGO, op het gratis telefoonnummer 00800 5346 5555. Dat kan van maandag t/m vrijdag van 9.00u tot 17.00u.

Uiteraard kun je altijd eerst contact met ons opnemen zodat we samen de beste oplossing kunnen zoeken, we helpen je graag!

Tweedehands/specials
Bij tweedehandssets (de specials voor de liefhebbers) is uitgebreid beschreven wat er wel en niet bij zit en wat de staat van de set is. Je kunt altijd vragen om meer info of foto’s.

Onderdelen
Onze losse onderdelen zijn nieuw en rookvrij bewaard. De nieuwstaat is als in nieuw voor eigen gebruik en niet voor wederverkoop. De onderdelen zijn alleen aangeraakt voor het sorteren en verpakken.
Losse onderdelen zijn uitgesloten van retour.

Drukwerk
Custom decals en custom t-shirts kunnen niet worden geretourneerd, behalve in het geval van een aantoonbaar foutieve drukmethode. Teruggaaf geschiedt dan middels shoptegoed.
De kwaliteit van het aangeleverde digitale drukwerkbestand voor custom decals en/of textiel valt onder verantwoording van de afnemer.

Meer informatie
Consuwijzer heeft informatie over de Wet Kopen Op Afstand opgenomen.
Maak je gebruik van de wet kopen of afstand en wil je binnen 14 dagen het ongeopende en onbeschadigde product terugsturen, dan zijn de verzendkosten voor jouw rekening. 

Niet naar wens?
Is er een probleem met je aankoop, ontbreekt er wat, is er wat mis gegaan?
Neem alsjeblieft contact op. We willen het graag met je oplossen!